Atribuţiile comisiei de concurs
Comisia de concurs are
următoarele atribuţii principale:
a) selectează dosarele de concurs ale candidaţilor;
b) stabileşte subiectele pentru proba scrisă;
c) stabileşte planul probei practice şi realizează proba practică;
d) stabileşte planul interviului şi realizează interviul;
e) notează pentru fiecare candidat proba scrisă şi/sau proba practică şi interviul;
f) transmite secretarului comisiei rezultatele concursului pentru a fi comunicate candidaţilor;
g) semnează procesele-verbale întocmite de secretarul comisiei după fiecare etapă de concurs, precum şi raportul final al concursului.
a) selectează dosarele de concurs ale candidaţilor;
b) stabileşte subiectele pentru proba scrisă;
c) stabileşte planul probei practice şi realizează proba practică;
d) stabileşte planul interviului şi realizează interviul;
e) notează pentru fiecare candidat proba scrisă şi/sau proba practică şi interviul;
f) transmite secretarului comisiei rezultatele concursului pentru a fi comunicate candidaţilor;
g) semnează procesele-verbale întocmite de secretarul comisiei după fiecare etapă de concurs, precum şi raportul final al concursului.
Atribuţiile
comisiei de soluţionare a contestaţiilor
Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele
atribuţii principale:
a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la selecţia dosarelor şi cu privire la notarea probei scrise, probei practice şi a interviului;
b) transmite secretarului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.
Atribuțiile secretarului comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor
a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la selecţia dosarelor şi cu privire la notarea probei scrise, probei practice şi a interviului;
b) transmite secretarului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.
Atribuțiile secretarului comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor
a) primeşte dosarele de concurs ale candidaţilor, respectiv contestaţiile;
b) convoacă membrii comisiei de concurs, respectiv membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor, la solicitarea preşedintelui comisiei;
c) întocmeşte, redactează şi semnează alături de comisia de concurs, respectiv comisia de soluţionare a contestaţiilor, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, respectiv procesul-verbal al selecţiei dosarelor şi raportul concursului;
d) asigură afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, respectiv rezultatele eventualelor contestaţii;
e) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.
Baza legală:
PROCEDURA DE CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTURILOR VACANTE ŞI
TEMPORAR VACANTE DIDACTICE, AUXILIARE ŞI NEDIDACTICE PENTRU PERSONALUL
CONTRACTUAL DIN UNITĂŢILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ÎN VIGOARE ÎNCEPÂND CU DATA de
24.11.2014
Procedura
este reglementată de HG nr. 286 din 2011
pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale
de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor
contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale
imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din
fonduri publice care a fost modificată prin HOTĂRÂREA nr. 1.027 din 11
noiembrie 2014 publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 854 din 24 noiembrie 2014
(Data intrării în vigoare: 24 Noiembrie 2014)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu